Judith Carreras, nova entrenadora del sènior femení del CP Jonquerenc

02/07/2017

JudithEl Club Patí Jonquerenc ha anunciat la primera incorporació per la temporada 2017-2018. L’exjugadora verd-i-blanca Judith Carreras, que la temporada 2016-2017 ha entrenat  un CH Girona que ha quedat segon de Primera Nacional Catalana que, serà la nova tècnica del sènior femení, que militarà un any més a Primera Catalana.

La Judith, que com a jugadora va ser una de les que va disputar més partits amb el Jonquerenc, és el primer fitxatge tancat pel nou coordinador esportiu del club, Marcel Carreras, que ja ha avançat que s’esperen més incorporacions per reforçar el femení. I és que amb la seva tornada a casa, la Judith començarà a assentar les bases d’un projecte esportiu molt ambiciós que pretén donar un impuls a l’únic equip esportiu femení que hi ha a la Jonquera.