Equips

Aquesta temporada disposem de nou equips: escoletaprebenjamí iniciació A, prebenjamí iniciació B, prebenjamí, benjamí, aleví, infantil, femení a 1a catalana i sènior masculí a 2a catalana. En total més de 80 jugadors i jugadores que defensen cada setmana els colors blancs i verds de la nostra samarreta.

Escola d'Hoquei Patis del Club Patí Jonquerenc. La Jonquera. Girona. Iniciació B. Club Patí Jonquerenc. La Jonquera. Girona. Iniciació A. Club Patí Jonquerenc. La Jonquera. Girona. Pre-Benjamí. Club Patí Jonquerenc. La Jonquera. Girona.
Escoleta Iniciació B Iniciació A Pre-Benjamí

Benjamí. Club Patí Jonquerenc. La Jonquera. Girona. Alevi. Club Patí Jonquerenc. La Jonquera. Girona. Infantil. Club Patí Jonquerenc. La Jonquera. Girona. Senior Femení. Club Patí Jonquerenc. La Jonquera. Girona.
Benjamí Aleví Infantil Senior Femení

Jonquerenc Red Tortuga Hoquei