El CP Jonquerenc fitxa Carla Gri i Ariadna Campistol, procedents del CH Girona de Nacional Catalana

07/07/2017

La incorporació de Judith Carreras com a nova entrenadora del sènior femení del CP Jonquerenc ja ha donat els seus primers fruits. I és que el club fronterer ja ha tancat els dos primers fitxatges per reforçar l’equip. Es tracta de Carla Gri i Ariadna Campistol, que la temporada passada ja estaven sota les ordres de Carreras al CH Girona.

Caracteritzada per la seva visió de joc i la seva gran aportació a l’equip, la Carla fa 15 anys que juga a hoquei, i ho ha fet sempre al CH Girona. Es va formar a les categories de base, on va guanyar dos campionats de Catalunya en categories masculines, i després va fer el salt al primer equip femení, amb qui ha disputat totes les categories catalanes i estatals. A part de guanyar les lligues de Segona Catalana i de Primera Nacional Catalana, ha militat a l’OK Lliga femenina i s’ha proclamat dos cops subcampiona d’Europa.

Per la seva banda, l’Ariadna fa 14 anys que juga. Es va formar a les categories base del GEiEG, on va destacar entre tots els seus companys i va adquirir el gran xut que la caracteritza. Amb els grupistes gironins, va guanyar un campionat PreCat i un campionat de Catalunya benjamí, i es va proclamar segona del campionat de Catalunya aleví i quarta del campionat d’Espanya de la mateixa categoria. La temporada 2014-2015 la va jugar amb el gran CP Voltregà, i les dues últimes temporades ha vestit la samarreta del CH Girona.

Amb el CH Girona dirigit per Judith Carreras, la temporada passada totes dues van guanyar la Copa Generalitat i es van proclamar subcampiones de Primera Nacional Catalana. Dos palmaresos envejables que reforçaran de manera significativa una plantilla del femení que encara no està tancada. I és que l’equip tècnic del club continua treballant per acabar de configurar un equip que, aquesta temporada, amb les noves incorporacions i el gran progrés que han fet les jugadores del poble, de ben segur que lluitarà per estar a la part més alta de la classificació.

Judith Carreras, Ariadna Campistol i Marcel Carreras

Judith Carreras, Carla Gri i Marcel Carreras