Benvinguda

Club Patí JonquerencHem encetat una temporada més, i a finals de la temporada haurem complert, ja, 32 anys. Els jugadors i jugadores, junt amb els entrenadors, delegats i membres de la junta directiva, afrontem el repte de continuar la història d’aquest esport a la Jonquera.

Som un club ben particular, estem en un dels municipis més petits del país on hi ha club d’hoquei patins, ens abastim de jugadors exclusivament fets a casa i disposem d’entrenadors, igualment, crescuts al club.

Tot i així, les dificultats no aturen les ganes de tots els estaments del club de seguir i millorar, un any més. Aquesta temporada disposem de nou equips: escoleta, prebenjamí iniciació A, prebenjamí iniciació B, prebenjamí, benjamí, aleví, infantil, femení a 1a catalana i sènior masculí a 2a catalana. En total més de 80 jugadors i jugadores que defensen cada setmana els colors blancs i verds de la nostra samarreta.

I tal com dèiem al títol d’aquest text, aquesta temporada l’hem començat amb el nou repte de millorar la qualitat dels entrenaments i aplicar nous conceptes i estratègies tàctiques per tal d’incorporar-les als diferents equips. Per fer aquest salt endavant el club ha incorporat a Jordi Rodríguez com a assessor esportiu. En Rodri, que actualment juga a primera nacional amb el SHUM, ha jugat molts anys a l’OK Lliga amb diversos equips del país i va ser campió del món al Mundial B de Macau amb la selecció de Catalunya. Les aportacions que ha començat a fer als nostres entrenadors i el disseny de noves maneres de treballar ens aportaran, sense dubte, aquest salt de qualitat que necessita el nostre club.

Us volem encoratjar a seguir venint al pavelló i a gaudir d’aquest esport, ara ja, tant arrelat a la nostra vila, i agrair molt i molt a tots els patrocinadors i socis del club que amb les seves aportacions facin possible l’esport de l’hoquei a la Jonquera.

La junta